20. mars 2019

Trekning!


Tusen takk for innmari mange hyggelige meldinger fra gamle og nye følgere! Det er imponerende at dere har hengt med så mye, og husker masse fra langt tilbake, som


 heldressen til voksen (ikke så overraskende at den sitter friskt i minnet, den er eh... overveldende) 
vepsejakka (som skal med til Edinburgh Yarnfestival i morra!) 
barselgaven som tilslutt passet til meg (strikkefasthet er et skjellsord)
ymse monsterbukser (så liten som eldstemann var for ti år siden!) 
monstergenser med BØ! 
Sterk, rak og uredd  og ørlite kald, et stikk til teite modellbilder 


Mye moro, altså! 

Kort sagt; takk for følget til nå, heia leserne mine! 

Og kjapt til trekninga: 
egentlig skulle jeg trekke en vinner, men 
jeg fant ut at det var praktisk å trekke en vinner fra kommentarfeltet på bloggen og en fra kommentarfeltet på facebook, så jeg kjører på med to vinnere! 

Fra bloggkommentarfeltet: Maja Berger - det kommer garn i posten hvis du sender adressen din til meretemonster@gmail.com
Fra facebook: Henriette Aasen - så sender jeg min favorittpinnemåler fra Måke&Kråke. hvis du @sender meg adresse til meretemonster@gmail.com


'IMG_3355

3 kommentarer:

  1. Hurra, så gøy!! Tusen takk! Har sendt deg en e-post Monstermønster:-)

    SvarSlett
  2. Fantastisk... så fint. Jeg liker "Sterk, rak og..." og jeg liker også veldig "heldressen til voksen" :-)) Herlig. Tusen takk.
    Gratulere til vinnerne.

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.