5. august 2007

Endelig litt monstermønster

Til å ha en blogg som heter monstermønster, så er det skuffende lite monstre ute og går.
Men litt må vi vise frem! Modellen er hentet fra Dales mønsterhefte, en søt liten jakke, særlig hjerteknappene fra panduro drar opp nusselighetsfaktoren fire hakk.


Bakfra begynner det å ligne på mine innfall. Pirajaskjelettfisken min har forfulgt meg i forskjellige uttrykk i en ti års tid nå, såklart fant den seg til rette på ryggen til sønnen!
Denne blir garantert ikke forbyttet i barnehagen, høhø.

6 kommentarer:

  1. Kjempekul! Har du brodert a la stichery? De er veldig tøffe disse monstrene dine.

    SvarSlett
  2. Den falt jeg for umiddelbart! Virkelig stilig !

    SvarSlett
  3. Utrolig kult broderi!! Hehe.. herlig unge, også!
    Eg òg vil ha sånt broderi på jakka mi, DET hadde vert stilig DET!! *lete etter nål og tråd*

    SvarSlett
  4. jakka var kanontøff!! råstilig!! :-D

    SvarSlett
  5. Den er jo helt rå! Mohahaha! :-D

    SvarSlett
  6. Kjempetøff jakke! Hvor finner jeg dette mønsteret? Som deg har jeg også en sønn (snart 11 mnd) og synes at det er vanskelig å finne ordentlig fine gutteting. Det finner jeg i massevis på din blogg og blir veldig inspirert. Tusen takk for en superfin blogg! ;-)

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.