4. august 2007

Mange nye prosjekter

Jeger i full gang med alpakkagenseren til meg selv, bolen er ferdig (hurra!) og en arm. Armen ble litt vel trang, vel er det stramtsittende genser jeg strikker, men det er ikke nødvendig å ha så stramme ermer at man kan telle føflekkene på utsiden. Så nå pønskes det litt og regnes litt, og prøvestrikkes fordi jeg ikke har lyst til å strikke enda en arm som bare må rekkes opp. Så den ble lagt litt til siden, jeg innrømmer det.

For nå tester jeg multifarget garn! Mnjaaaa, skeptisk! Strikker sokker til barnehagestart, og de blir altfor store. Trøsten er at han får da brukt for sokker senere i karrieren også. Montro hvordan slike multifargede blir like i stripingen? Mistenker at jeg vender tilbake til ensfarget etter dette.

Neste som står på programmet er flere sokker, enda en ullbukse og hjelmlue. Montro om jeg rekker det til barnehagestart? Strengt tatt trenger han vel ikke fire par fra starten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.