19. juli 2007

Ny blogger og dåpslue

Jeg strikker fremdeles på genseren til meg selv, men 40 cm vrangbord er kjedelig å vise frem.
(40 cm vrangbord på 1 uke på pinne 3 er faktisk ganske raskt, om jeg får si det selv. Og det får jeg jo, blogging er jo ganske mye monolog, så dere er pent nødt til å lese det jeg skriver.)

Kjære Camilla, hvis du ikke vil ha ansiktet ditt på bloggen min, så si ifra!
Min forlover Camilla laget dåpsluen til Amund i silkebrokade, røde fløyelsbånd og hvite blonder, et vakket syn! Utrolig stilig laget, masse komplimenter for den. Jeg klarte ikke pakke den bort etter dåpen, så den stod fremme i stua helt til vi måtte pakke flyttelass.

Litt dårlig bilde av selve lua, men for en nydelig baby! :)

Det er et trekvart år siden dåpen, så grunnen til at det blir dratt frem igjen er for å introdusere dåpsluene til C, og at hun har startet kreativ blogg! Velkommen innom på Camilla gone creative. Da savner vi bare Silje sin, når hun er ferdig med oppussing og giftemål?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.