25. september 2024

Skrekk


Vi advarer seerne om sterke bilder i reportasjen- sa de tidligere på nyhetene. 

Jeg skulle finne frem litt av babyklærne, som en liten minnekavalkade til konfirmasjonen, siden jeg har spart på noen få plagg fra da barna var små. 

Et lite tips: når du pakker bort noe i lang tid, sjekk at det lagres et passende sted. Ved flytting havnet eska i en utebod (spoileralert, det er ikke det beste stedet...) 

Det er altså så veldig sultne møll der. 

En voldsom apetitt. 

De glupske snikene har tygd og tygd på ulldressen, at det er mer hull enn dress. Dressen er mer luft enn ull nå, iallefall øverst. 


Til dessert spiste de den aller søteste jakka i samlingen. Jakka i ull og silke fra hentesettet. Også hentesettet, da gitt! De kunne fått knaske på en utslitt barnehagegenser istedet, men de gikk for kronjuvelen. 

Overtydelige historier har alltid en moral på slutten. Moralen her er skrevet med bred tusj: tenk på langtidsoppbevaring hvis du skal pakke ned noe babytøy, og ikke skal ta det frem ofte. Møll elsker å spise i fred i mørket. Og uteboden er en dum plass hvis du liker tekstilene dine. 



 

1 kommentar:

  1. Dette jo bare supertrist lesning og bildene er nesten mer enn hva jeg kan tåle 😢 Dumme møll! Etter lignende erfaring er det slutt på pappesker her i huset (der trives også sjeggkre) og fuktige steder er forbudt.

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.