22. oktober 2023

Høstfarget sjal

Høsten er her! Høstfarger, høstluft, og digre sjal jeg pakker meg inn i. Hils på det nyeste sjalet jeg har fått, et digert sjal i Sandnes Alpakka, heklet av Stina i syklubben til meg.  Vi bytter tjenester, jeg strikker og fester tråder for henne,  hun hekler til meg. Vinn-vinn. 

For variasjonens del, fikk Milo jobben som modell når sjalet skal vises frem. Milo er Flat coated retriveren til kjæresten. Reklamen sier at ulla mi trives best med Milo, og Milo skal hilse og si at det er gjensidig. Særlig ullvotter. 

Sjalet er heklet med stort vingespenn, så jeg har mulighet til å surre det sånn tre, fire ganger rundt halsen. Perfekt med et stort sjal å pakke seg inn i, både ute med kåpa, og inne i kjølig kontorlandskap.  



Jupp, jeg veeeet jeg er fin i høstfarger og sjal, sier Milo. Og etterpå skal jeg sniffe inn hele Botanisk hage. 



 Det var nok restegarn igjen til å sy dusk i hver ende. Jeg er duskedame, og heier på dusker på sjal, det er sjeldent feil. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.