18. april 2023

Rundt tall fortjener genser

Ja, jeg kunne bedt noen hjelpe meg med å ta bilder. Men tidsberegning og jeg er to ting som sjeldent møtes, så hvis jeg skulle rekke å ta bilde av nystrikket genser før den ble gitt bort, så fikk genseren bli med i prøverommet på H&M mens jeg prøvde noen bukser. (Nei, det var ikke kø)

Jeg har en Stockholmsweater selv fra PetiteKnit,  faktisk to stykker, så det er en modell jeg vet fungerer godt i hverdagen.  Klassisk enkel genser, så jeg tenkte at det var fin gavestrikk. 


Garnet er Sandnes sunday i en nydelig jeansblå farge, og som følgetråd brukte jeg en sjøblågrønn Sandnes tynn silkmohair. Takk til Trådsnella i Lørenskog som tipset om bra farge å kombinere,  når jeg lette etter en farge å kombinere med blåfargen, og ikke hadde en helt lik blå. Melert er hot right now, sier ryktene. 



 Knallfin, om jeg skal si det selv. Og det skal jeg jo. Ellers hadde jeg ikke gitt den bort. 

Gratulerer med dagen, Øydis! Rundt tall fortjener genser. 

1 kommentar:

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.