9. mai 2021

Kryss her


 Memento mori sa gladiatorene da de gikk ut i kamp. Husk at du er dødelig. 

Akkurat nå minner en nål og et stykke lin meg på at jeg har blitt eldre, og ikke har helt samme syn som jeg en gang hadde, selv etter at jeg har jukset med naturen og brukt laser på øynene for sju år siden. 

For det er smått når et sting er ca 2 mm stort.  Men nå er jo kveldene lysere og ingenting haster. 

Jeg oppdaget Stikværk på Instagram, en dansk korsstingsdesigner  og fikk lyst til å sy et skjelettdyr. Jeg har sydd mye korssting før, men strikkingen har tatt over, og det er grenser for hva jeg kan bruke korsstingsbrodererte ting til. Men en liten kanin kan man vel brodere. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.