16. desember 2019

Små ører


-Lykke til å ta vettuge bilder av disse luene, hører jeg en indre stemme si, idet jeg plukket med meg kamera for å bruke mikrosekundene med dagslys som er tilgjengelig for tiden.

Hmmm. Ja. Stemmen har litt rett, det er vanskelig å få luer som gjør seg best på et hode, til å posere naturlig på bilde, uten det mest naturlige tilbehøret,  hodet.

Kan frukt funke som modell? - spør jeg desperat,  mens jeg leter desperat etter fyllstoff som erstatter hode.

Det er bare en sliten banan pluss en hærskare klementiner i fruktskåla. Jeg tenker at påkledd banan bare får algoritmene på Instagram til å rote seg til, det er barselgaver jeg skal presentere, babyluer! Ikke frukt i forkledning.


Derfor: babyluer på gjerde. Og veske. Uten frukt og innhold. 

Men søte ører! Ører på babyluer er søtt, selv om det er utenfor kategorien praktisk. Men av og til vil man strikke noe praktisk, som er litt søtt. 

Garnet er Filcolana Arwetta,  samme som jakkene jeg strikket. Til noen andre babyer, plutselig er det flere tvillinger i verden.  

Mønster? Bearly Bonnet. Gratismønster! Det er jo fint. 

1 kommentar:

  1. He he, ikke lett det der nei. Men fine luer. Jeg har også strikket en slik, disse er populære å få. God jul til deg!

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.