3. juni 2019

Ull og jeg er venner


Jeg er snart i havn med regnbuemohairskyen til datteren. Det er gøy med mohairflørt, men det er liksom ull og jeg som er bestevenner. 

BFF4ever!- roper vi til hverandre, ulljakkene og jeg . Og sender Snap med hjerteøyneemoji. 

Ok. Jeg tror ikke ulla trenger den bekreftelsen fra meg. Det holder at det er ull i alle skuffer.  Og at nyeste strikketøyet som er kjøpt inn, er ulljakke i rust og naturhvitt i Finull. Når juni roer seg med avslutninger og jobbgreier og loppemarked og kakeleveringer her og der, så skal jeg få lov å degge med ull og strikkejakken. 

Hjerteøynesmileemoji. 

2 kommentarer:

  1. Denne er så fin! Jeg og rein ull har også et evig og ukomplisert forhold, vi bare er sånn.

    SvarSlett
  2. Å, nydelig :) Blir nok skikkelig fin i fargene du har valgt deg.

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.