27. januar 2019

Pauseknapp


Todagers miniferier kan anbefales.
Det er ikke nok til å koble ut helt, men en liten pauseknapp.

Oppskriften er :
Ta toget.
Ta med lesestoff siden dekningen underveis er varierende.
Prøv å få vindusplass.
Kikk ut av vinduet på alle bilene som kjører på sleipt vinterføre, og drikk litt mer kaffe mens du senker skuldrene.
Ha med strikketøy nok til turen, og litt til.
Strikk langsomt og snirklete strikk mens du tøffer forbi Noragutu, BØ!, Gjerstad, Nelaug, Vennesla.
Drikk mer kaffe.
Kryss av på mental liste over miljøvennlig reise. Klapp deg på skuldra.
Strikk litt til.
Sov.



4 kommentarer:

  1. Det hørtes herlig ut, akkurat hva jeg kunne trenge nå.... ha en fin, ny, uke!

    SvarSlett
  2. Høres i grunnen deilig ut :)

    SvarSlett
  3. Hørtes veldig deilig og avslappende ut:-) Gleder meg til å se hva spennende du nå skal strikke, nydelige farger .

    SvarSlett
  4. Reiser avslappet, jeg elsker det.
    Super mønster... deilige fargene. Jeg gleder meg til det :-))
    Klem fra Viola

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.