6. november 2008

Vive la revolution!


En gang i blant okker og aier jeg meg over at vi har forlatt sivilisasjonen (jeg innrømmer at jeg savner vennene i Oslo, sukk) men det skjer ting i distriktsnorge også. Jeg har fått mail!


REVOLUSJONÆR STRIKKING


Lisa Anne Auerbach fra USA kommer til Agder Kunstnersenter i Skippergaten fredag 7.november kl. 18.00 (Portvinsfredag)for å holde foredrag.I den anledning kommer også andre store strikkere, Annemor Sundbø som er grunnen til at Auerbach er i Norge, hun har nemlig latt seg inspirere av Sundbøs store strikkede ,,fillehaug”. Og Kirja Kongsback fra Gavstrik, danske strikkeres store strikkeforening. Og hvem vet om ikke det også dukker opp andre storheter. Oss, for eksempel.Hold av dagen og timen!!!




Så joda! Jeg kaster meg i bilen og drar dit. Moro!

3 kommentarer:

  1. Aargh! Jeg reiser hjem til Kristiansand i helgen, men rekker ikke det til seks, dessverre. Akkurat den portvinsfredagen hadde jo vært fantastisk å få med seg! Kos deg, håper du blogger etterpå, hvis du tar noen bilder =)

    SvarSlett
  2. Gøy! Sånne ting skjer ikke på min kant av distriktsnorge dessverre. Du får holde oss oppdatert.

    SvarSlett
  3. Desse plagga såg no berre heilt fantastiske ut!

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.