2. desember 2007

Spedt forsøk på egendesign

Tappert forsøk på å lage noe selvkomponert. Siden Amunds ordforråd foreløbig består av mamma, pus, lys og eh! så er han perfekt til å strikke til, vanskelig for ham å si at han er uenig.
(strengt tatt er vi ganske så sikre når han er uenig, sinna hyling er ikke så vanskelig å høre)

Første forsøk er en vest i et slags flettemønster (genialt flettemønster uten hjelpepinne).
Så får vi se om resultatet er brukende, eller om det er for smått (mest sannsynlig) eller altfor sossete (vest? flettemønster? o hildrande du!)

Bruker restegarn, tynn alpakka i naturgrå farge. Må selvsagt kjøpe mer garn, da jeg ikke har nok. Det er problemet med å bruke restegarn, jeg ender stort sett opp med mer garn enn da jeg startet. Vil helst ha ensfarget resultat. (ok, så var det overoptimistisk å tro at jeg kunne strikke en vest i str 18 mnd med under 50g alpakka. Jeg ser den.