7. januar 2024

Mitt svake punkt


 Skal jeg i et intervju noen gang fortelle om mine svake punkt, kan jeg sette fingeren på akkurat hvor. Det første er på tommelen, og det andre er et stykke opp på pekefinger og langfinger, og holder jeg noe fast, treffer de to svake punktene hverandre. 

De andre svake punktene kan vi heller glatte over. 

Siden punktet på innsiden av venstre håndflate hadde blitt tynnslitt nok til at det bare var trass som holdt det sammen, så fant jeg frem en bit av garnet som vottene er strikket i, og sydde maskesting som dekker oppå de gamle maskene. (Google er din venn på maskesting, men egentlig kan du følge maskene under og sy slik som de ligger.)

Er det synlig? Joda. I starten, etterhvert slites det ned. Og skulle noen få et glimt av innsiden av votten, og arret på innsiden, så vil de tenke at her er en som er glad i vottene sine. 

1 kommentar:

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.