4. juli 2022

Colour your stars

 


Sidsel strikket på dette mønsteret en gang i vår, og jeg falt pladask for selbustjerna som var gjenkjennelig,  men delt opp og plassert annerledes enn andre votter med stjernemotivet. Og det enkle, gjentagende mønsteret kledde den enkle icordkanten nederst. 

Jeg brukte finull igjen, i yndlingsblåfargen min, den svartblåmelerte blåfargen finull endelig har kommet med, og kombinerte med naturgråfarget bunnfarge. Jeg har lyst å strikke flere av disse, for her er det mange fine fargekomboer. 


Vottene ble sendt i gave til barnas farmor til søttiårsfeiringen i sommer. For selv om jeg ikke lenger er svigerdatter, har ungene en raus og god farmor som jeg setter stor pris på. 

Mønsteret heter Colour Your Stars 

https://www.ravelry.com/patterns/library/colour-your-stars-mittens

Og jeg brukte finull (under ett nøste av hver farge) 

2 kommentarer:

  1. Flotte vitter🙂 Eg skal kjøpe mønster, og strikke noen par

    SvarSlett
  2. Veldig fine!! Jeg må strikke disse😊

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.