22. juni 2022

KOS


Når garnet heter Kos, så skaper det et visst forventningspress. Det BØR bli skikkelig kos å strikke med. Eller blir jeg bitt av karma? 


Jeg sikret meg garn til feriestrikk hos min lokale garnbutikk, Trådsnella i Lørenskog.  Koselig butikk, så da må man jo bruke den for å beholde den i nærmiljøet. 

Jeg har vært panisk på jakt etter nytt strikketøy siste dager, for jeg fullførte forrige strikketøy uten plan videre. Vanligvis har jeg en ide hva jeg har lyst å strikke etter dette strikketøyet, men nå virret jeg litt uten mål og mening. Så da datteren bifalt farge på strikkegenser til høsten, så var jeg reddet for å lete lenger. Knallfin lillafarge. 


Planen er en ensfarget genser i struktur. Så får vi se om jeg holder meg til planen, eller det blir noe flerfarget mønster istedet. 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.