22. mars 2020

To pinner og en tråd




Jeg holder meg fast i to pinner og en tråd. Og det gjør godt når jeg rastløst scroller gjennom nettaviser og prøver puste med magen når skuldrene er høye og det er mye tanker om jobb og hjemmeskole og familie og kolleger og verden og venner og når vi sees igjen og kan sitte nærmere enn en meters avstand.

Så jeg holder meg fast i pinner og garn, og strikker på en barnehagedress på pinne 2, for tynt garn og pinne 2 virket som noe som var lurt for å ta fingrene mine unna nettavisscrolling en stund.

5 kommentarer:

  1. Slik går nå dagane! En hel dress på p. 2, eg er virkelig imponert! Men for å avlede tankane er det sikkert lurt. Fin dag til deg.

    SvarSlett
  2. Vi er flere som holder godt fast i pinner og garn for tida, kan man si... Ønsker deg og dine håpefulle gode dager midt oppi alt!

    SvarSlett
  3. Jeg holder fast i en nesten ferdig cardigan i voksenstørrelse. Rekordfart.

    <3

    SvarSlett
  4. Ja, rare tider vi lever i, bra vi har garn & pinner.... fin uke til deg og dine!

    SvarSlett
  5. HVA skulle vi gjort uten garn og pinner?!
    Godt å koble litt av med ett strikketøy! 😃

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.