22. februar 2020

Voff!


Deler av vinterferien tilbringes på fjellet sammen med venninne og barna, og ferien inkluderer brettspill, kakao , skitur (årets første og siste), utedo, snø og strikketøy.  Vi har strikket genser til vinterferien til hunden. Og med vi mener jeg at jeg har strikka, datter har tegna motiv, og hunden poserer.



Hundebein i hjerte, det er jo et passende hundegensermotiv. Jeg strikket det i intarsia, siden det er kjedelig å sy på etterpå.



Ble fint! Mønsteret er fra Hundestrikk for bikkjekalde dager,  jeg har brukt boka før. Se tidligere innlegg for omtale.

Garnet er Drops Extra Fine merino, fint med restegarn som kan bli hundegenser.

2 kommentarer:

  1. Så knall tøff genser ❤️🐶
    Ha en fin helg 💚

    SvarSlett
  2. Veldig tøff genser. Dere er snille med lånehunden :)

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.