20. oktober 2019

Oi så fin strikkejakke som er til salgs !


Se så fin strikkejakke som er til salgs!
Og jommen er det jeg som har strikket den.

Hvorfor selger jeg den? Er alt galt med den?

Nei, den er nydelig. Det er bare det at jeg klarte å strikke den for stor. (Etter at jeg strikket den for liten, jada, jada, gni det inn) Og da ligger jakka her og minner meg på strikkefasthetfadesen

Den er pent strikket, og knapper festet godt og garnet er deilig ull i Rauma Finull i rustrød og naturhvit. Jeg har byttet ut knappene til fine metallknapper som passer bra til uttrykket. Den har til og med en liten feil over tredje knapp, så du kan se at den er håndlaget.

Omkretsen er ca 112 cm i bredden, og den er 65 cm lang.
Jeg vil tro den er ca str 42/44.

Vil du ha flere bilder av meg i den, kan du se den her. Jeg er omtrent str 42. 



Kan du avse 1000 kr for en fint strikket jakke? Så spanderer jeg portoen.
Tenk på all mønsterstrikken du slipper å strikke.
Og at du slipper å sy forsterkningssøm, klippe opp og sy belegg.
Her er alt ferdig, du kommer til dekket bord.

Og jakka har vært i Rondane. Så da kan du si at det er en bereist jakke.

Send en mail til meretemonster@gmail.com eller ta kontakt på melding i facebookgruppa for bloggen, hvis du kan tenke deg en ny strikkejakke.

2 kommentarer:

  1. Det var rimelig for et vakkert stykke arbeid! Håper noen i rett størrelse får øye på denne.

    SvarSlett
  2. Hei. Hvor finnes mønsteret tro? Så vakker jo

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.