23. juni 2019

Blir armvarmere noen gang trendy?



Hvor lite av et plagg kan du strikke, og kjenne deg ferdig?
Hadde jeg startet på bolen, hadde jeg med samme mengde garn kommet omtrent et stykke opp i livet, det kunne blitt et strikket belte.
Hadde jeg startet fra halsen og ned, kunne det vært en skuldervarmer, eller en BH.
Men ermene? Kan man bare gå med to ermer?

Nei, jeg kan ikke gi meg helt ennå.

Det er ikke alltid så lett å vise fremgangen på strikketøy. Jeg liker å se prosessen, og at det vokser et plagg frem av garnnøstene, men det er ikke alltid så lett å vise at det har skjedd noe siden forrige bilde. Men se, det skjer noe! Snart har jeg strikket tre ermer. (jeg har altså ikke en ekstra arm på ryggen, men det var det ermet som var for lite).

1 kommentar:

  1. Og uansett - KNALL FALL TOLL - det blir fantastisk. Horny farger.
    God sommer ... og glede MASSE. Klem fra meg.

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.