17. november 2018

Ingen dikkedarer cardigan


Du vet den der poppisjakka som herjer instagram? Som har LOMMER ! og som jeg har strikket i den fineste rødfargen?  Ingen dikkedarer cardigan? Og som det er sinnsykt mange vrangomganger på? 

Akkurat den, ja. 

Jeg strikket den på sensommeren i Large, og den er veldig fin. Og myk. og har lommer. Og er trendy. 

Men jeg blir ikke helt komfortabel med oversize, jeg synes den er litt stor. Den sitter pent på min str 42, men jeg ville hatt den litt smalere, så jeg vurderer å strikke en i størrelsen under.


Jeg vil at jakka heller kommer til et bedre hjem, enn at den blir liggende i skapet her. Derfor selger jeg den til noen som kan tenke seg en myk, myk, myk jakke (med lommer!) som du ikke trenger strikke selv. Tenk på alle vrangmaskene du slipper unna! 

Jeg er en str 42, og den passer fint til en rundt min størrelse. 
Den er strikket i en tråd Arwetta og en tråd Tilia fra Filcolana, altså er den strikket i en tråd tynn ull, og en tråd med mohair. Pusejakke. Mmmm!



Frister det?

Send meg en mail til meretemonster@gmail.com.
Jeg selger den for 1000 kr (pga garnkostnadene, og det tar tid å strikke en sånn jakke)
Jeg sender i posten.

Oppdatert! Jeg fikk napp! Solgt! 

1 kommentar:

  1. Så bra at du fikk solgt den! Kjempefin jakke, og 1000 kr er et røverkjøp!

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.