21. oktober 2018

Strikker med stor S


Om jeg skulle hatt superheltdrakt, så hadde jeg gått for diskret svart pluss glitter. Akkurat som min nye tskjorte. 

Strikking er min superkraft,  og nå kan tilfeldig forbipasserende ikke unngå å se at de har en Strikker i sin nærhet. Tenker de føler seg betrygget nå. Eller får en varm, ullen følelse inni seg av å vite at her er det en som kan omdanne tråd til plagg, en maske om gangen. Eller så tenker de ikke på det. Greit for meg, Clark Kent hadde også mange dager med bare briller på, og kappa lå i skapet. Men når tiden kommer, plukker jeg opp garn og pinner og er klar. 

Eller kanskje det er en bandtskjorte? De er jo også sva4rt med logoen til yndlingsbandet. 
Litt spent på hva låtlista hadde vært. 
- rett, rett og masse vrang
-glattstrikkblues
-DØ møll!
- Knit fast, die warm. 


Det er Signe Strømsgaard som lager tskjorter, og hun har mye annet i nettbutikken, feks egne mønstre og strikkevesker. Jeg kjøpte min på Rauna.dk.  Heia små nettbutikker og heia den nye tskjorta mi! 





1 kommentar:

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.