23. oktober 2018

Praktisk pynt

IMG_8928

I sommer kjøpte jeg målearmbånd ifra ILovehandles (fnis), sånn for å øke mengden med strikkedingser hjemme. Målearmbånd kan krysse av på praktisk og pynt, og for en som stadig leter etter sine fem målebånd, så er det fint å vite at jeg ikke trenger lete lenger enn håndleddet. Håndleddet vet jeg hvor er.

Jeg gikk for den mørkebrune lærversjonen, så når jeg kikker på armen min, så kan jeg få flashback til åttitallet og Morten Harket som hadde lærsnorer rundt armen. Jeg var litt for liten til det på åttitallet.


IMG_8923

Dette kommer i kategorien - aiai, dette var praktisk! Og den kan krysses av som en fin gave til en strikker du vil overraske. Så klart, hvis du glemmer å ta det på, så er du like langt. Da må du kanskje tatovere et målebånd på armen i stedet.



IMG_8931

Jeg bestilte fra USA fordi jeg ikke fant noen norske nettbutikker som hadde min håndleddstørrelse inne, men det finnes mange norske nettbutikker som har tatt inn, som for eksempel Pinnsvindesign, Strikkinnom, NinaPetrina. Google wrist ruler eller målearmbånd, så får du opp de som tilbyr.


1 kommentar:

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.