18. oktober 2018

Lys og mørk


Jeg tror det skjedde sånn:
Det datt ned en rullegardin foran øynene mine. På den sto det: du må strikke tykke mønstervotter med åttebladsroser på. Det er det du får strikke til du blir lei av å finne fargekomboer. Finulla fryder seg over alle valgene, og truer med å finne frem alle fargene, som er over hundre. Gulp. Heldigvis ikke i mitt lager.

Her er samme vottene i lys og mørk utgave; som snehvit og rosenrød. Begge vakre på sitt vis.



Hvitt og rødt. Rødt og hvitt. 



Og kastanjer! Skynd deg og plukk ! Så kan du putte den i lomma og kjenne på den glatte overflaten. Det er høst for meg. 

2 kommentarer:

  1. Jeg skulle ønske jeg også orket å strikke samme ting flere ganger på rad! De blir så fine i forskjellige fargekomboer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg tror at jeg ikke strikker så mye av samme mønster, men disse er så kjappe at det går an. Men pinne 5 er egentlig litt tungt for hendene mine i lengden. Trives best på pinne 3.

      Slett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.