8. juni 2018

Test på tålmodighet


I serien Merete tester tålmodigheten, har vi kommet til icord rundt hele kanten.
Hvis oppskriften sier i siste setning; - og tilslutt strikker du en icordkant rundt hele, så er det en leddsetning med trøbbel.

Du troooor du er ferdig, det lovede land er i sikte, men jommen er det en ørkenvandring fremdeles igjen.

Her kan jeg ikke skylde på oppskriften en gang. Ikke irritere meg over designeren som legger inn en ekstra motbakke når målet er i sikte, og som hoier- bare femten armhevinger til, dere. Jeg strikker på frihånd en singlet til datteren, og mens jeg strikket tenkte jeg at det jommen ble fint med en kant rundt hele.

Akkurat nå tenker jeg at det blir fin med en kant rundt, hvis den hadde strikket seg selv.

Jeg er tålmodig. Hvis du setter en u foran.
Og fordi jeg er det, kommer jeg til å trasstrikke dette fort.


1 kommentar:

  1. Men fint blir det, det har du helt sikkert rett i! :)

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.