7. juni 2018

Sokker og peoner


Det er ikke så lett å ta bilder av grå ullsokker uten at tilskuerne skal sovne av bildet. 

Grå sokker på grå bakgrunn kan fort bli litt eh... grått og trist. 

Derfor jukser jeg og plasserer en tilfeldig peon med på bildet, så kan den være garnityren som frisker opp. Det er altså nok siste gang disse sokkene bæres sammen med en peon, men hva man ikke gjør for at tilskuerne skal sovne? 

Garnet er Raggen fra Viking garn som jeg kjøpte på impuls på matbutikken en gang. Garnet er mykt og behagelig, men jeg er litt usikker på nuppefaktoren når garnet er så mykt. Veldig praktisk å kunne strikke til sønn som plutselig har samme skostørrelse som meg selv, da kan jeg prøve dem på selv når jeg strikker dem, og arve dem når han vokser ut av dem. Og sokker på pinne 4,5;  det går fort ,det! 
Det som tar tid er å motivere seg til  ta bilder av dem i varmen. Det tok altså lenger tid enn å strikke dem. Godt vi har peoner. 


1 kommentar:

  1. selvstrikket ullsokker er sååå fint... koselig :-))
    veldig bra med samme skostørrelse... praktisk med prøve og arve...
    blomster var veldig vakker ... kos deg.
    Hilsen fra Viola
    Jeg har begynnt med fiske-votter... tusen takk for LINK. Klem fra meg

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.