19. september 2015

Splitte mine bramseil, det er trekning!




Tadaa!

Det er trekningstid, og siden det var så mange som rakk opp hånda, og det var så spennende å trekke, at jeg likegodt doblet premien, og gir bort bok til to personer.  Sånn fordi det ble fint vær og jeg er i godt humør :) Og er i godt humør for at vi henger med på ti på topp-lista på generell litteratur til bokhandler foreninga. Tusen takk, alle sammen!


Og vinnerne er

Boka står på ønskelista mi, så det hadde vært supert å vinne den. Kan ikke plukke ut en favoritt. Det er mange jeg har lyst til å strikke; både til barn og voksne.

og 

Det er en flott bok dere har laget. Jeg har allerede strikket Tre nøtter til Askepott og nattergalen. Jeg må vel prøve meg på nøkken også... :)

Ta kontakt på meretemonster@gmail.com, så avtaler vi hvor jeg sender boka. Gratulerer! 







Og i kveld skal jeg ta på meg mine AArgh-ylesokker og feire Talk like a pirate-day. Aargh! 


2 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinnerne! Jeg har begge e-bøkene, så får vente på en annen anledning til å slå kloa i den fysiske boka og mønstrene jeg ikke har :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Og: Aaarrr! Misunner deg de kule sokkene :) Fikk lyst til å se en Johnny Depp-film i dag (inspirert av reklamene som henger rundt omkring), og jammen går det en Pirates of the Caribbean-film i kveld, aaarr! :D

      Slett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.