17. januar 2013

Jobbtilbud

Hei Merete

I dag har vi utlyst en spennende stilling i VG du bør sjekke.

Vi leter etter en som skal jobbe med mat på en nytt nettsted som kommer ganske snart. Vi søker en ambisiøs og omgjengelig profil til å fronte satsingen utad. En som er opptatt av råvarer og sesong, og følger med på hva som rører seg innen mattrender og på restaurantfronten.

Arbeidsoppgavene vil være å fronte VGs nye mattjeneste mot leserne, drive frem egne programmer på VGTV, produsere og redigere stoff til nettjenesten, og ha tett dialog med våre ulike redaksjoner.

Du har jo en bra matblogg, så jeg syns du bør sjekke utlysningen her: https://www.webcruiter.no/WcMain/AssignmentSearch.aspx?company_id=1364703394



Ha en fin dag!
mvh

VG / Lesernes VG

PS! Send gjerne denne mailen videre til andre som bør få vite om dette, skriv om det i bloggen din, del på twitter og facebook. Tusen takk!



068

For all del,VGnett! Takk for skryt av matbloggen min!

Jeg er jo viden kjent for mine kokkekunster.

Ungene mister gnisten i øynene når jeg forteller at jeg har bakt brød, jeg svir spagetti (tross full gryte med vann), krydrer fiskebollene med kardemomme (karri og kardemomme starter med samme bokstaver, tross alt)  og en dag jeg skulle imponere svigers med hjemmebakt kringle, måtte vi ta spenntak for å få den løs, siden den svei seg fast i varmeelementet i stekovnen (dobbel mengde deig pluss ekstra høyt i ovnen= ingen suksess).

Så at jeg ble plukket ut til å få tilbudet, stas! Her ligger lista høyt, ser jeg.

Eller var det kanskje ikke jeg som skulle få den? Spredt det gode budskap har jeg iallefall!

22 kommentarer:

  1. Takk for en god latter! Skrive kan du i alle fall så definitivt og humor har du! Også strikker du som en gudinne:-)

    SvarSlett
  2. Stilig!!! Den jobben må du takke ja til omgående, uten å nøle, med din kompetanse får du den stillingen. Helt sikkert!!! :-)

    SvarSlett
  3. He he he, for en mulighet! Synes du skal søke, jeg.

    SvarSlett
  4. Hahahaha, er virkelig spent på hva de ser for seg du skal bidra med - hvis alt du sier her stemmer ;) Jeg klarer ikke å se for meg noe annet enn en stor familie foran ovnen, med brekkjern og en enorm kringle akkurat nå!

    SvarSlett
  5. Ja, jeg finner stadig middagstips her inne ;-D
    Så vidt jeg har fått med meg så strikker du vel heller aldri noe som kan brukes på kjøkkenet heller?

    SvarSlett
  6. Skriv en søknad da, PLEEEASE!!! Hadde vært artig å være flue på veggen når de leste den Ü Ü Ü Jeg mener, de har jo tross alt oppfordret deg til å søke!! Også kunne du strikke noen matretter som de kunne smake på og sende med Ü *humre*

    SvarSlett
  7. Jaaa! Kjør på! Brant tåa da jeg skulle koke vann til teen.

    Tror jeg også må være med :D

    SvarSlett
  8. En god lattter.... Takk for den! Du skriver så bra at jeg herved nominerer deg til Norges Beste Strikkeblogg (om det ikke finnes burde det vært en kåring)! Du skriver så underholdene og kreativt, med glimt i hvert tastetrykk! Jeg vurderer å lage egen strikkeblogg, etter å ha fått masse inspirasjon av deg. Men er redd for at det blir en flopp med tanke på å ha noe å blogge om til en hver tid i en travel hverdag med små barn og med ønske om å bruke mye tid på selve strikkingen! Hva med et blogginnlegg med tips til strikkere som er uerfarer i bloggverden? Jenny S.

    SvarSlett
  9. Det som er bra med ordentlig god headhunting er opplevelsen av å virkelig bli sett, som den man egentlig er, som sitt sanne potensiale. Det er virkelig noe å ta med seg!

    SvarSlett
  10. Hahaha!! Herlig!

    Støtter forslaget til Guro; send inn søknad :)

    SvarSlett
  11. Utrolig bra! Kanskje det hadde passet med noen som kan vise andre kjøkkenkunster også!

    SvarSlett
  12. Haha, mye god underholdning i svidd spagetti ;-) Neida, det var nok jeg som blingset litt når jeg sendte mailen da. Søk hvis du (eller andre) har lyst :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var for fristende å svare på denne måten :) og fikk spredt litt info. vinn-vinn.

      Slett
  13. He, he..hadde det vært en strikke-side de skulle ha så...da hadde du vel nærmest vært overkvalifisert:-)

    SvarSlett
  14. Tja, strikkeside hadde vel vært noe i stedet for. Kanskje VG bør tipses om å lage det heller :)

    SvarSlett
  15. Fikk meg en god latter. Den websiden må jeg jo bare følge med på!
    Stå på!

    SvarSlett
  16. Åååå, så fantastisk!!! :P
    Gratulerer!!!

    Hahahahah! Herlig! :)

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.