3. juli 2011

Vrooom vrooom!

pink fisherman

Alt er relativt, det spørs bare hvilken referanseramme du kjører til enhver tid. Etter å ha strikket to gensere på pinne 2,5 (jada, bare den ene er blogget, den andre trenger monsterpynt) og ett par sokker på pinne 2, så var det høyhastighetsfølelse å frese avgårde på pinne 4. Det raser avgårde! Bolen ferdig, og snart en arm siden fredag.

Uvante farger for meg, men det er fra annens lager, og multifarget garn øker strikketempoet, for det er alltid artig å se hvilken farge som kommer neste gang.

Neste uke er marathonuke på jobb, siste innspurt før ferie. Klinker like godt til med laaaange dager på jobb og oppussing på hjemmebane etter jobb, godt jeg strikker på hurtigstrikk da!

13 kommentarer:

  1. Ikke verst å finne rosatoner her hos deg! Gleder meg til fortsettelsen :)

    SvarSlett
  2. Wohoo! Veldig lykke til med maratonuke. Blir det interiørbloggedrypp her hos deg nå i oppussingsfasen, skal tro? :D

    SvarSlett
  3. Reserstrikking er deilig iblant:-) Lykke til med maratonuka.

    SvarSlett
  4. Lykke til med maratonuke.
    Og lykke til med flytting:)

    SvarSlett
  5. Nydeleg bringebærfarge, ser det ut som? Deilig sumar følelse. Lykke til med uka som kjem!

    SvarSlett
  6. Spennende!

    Har du tenkt å vise frem det nye huset, når du er ferdig med oppussinga?

    SvarSlett
  7. Lykke til med alle gjøremål.....husk å puste av og til!

    SvarSlett
  8. Morsomt med hurtigstrik! Og fargen er jo til å bli glad av da! Hode over vannet siste uka før ferie!

    SvarSlett
  9. Innimellom må det være litt hurtigstrikking. Herlige farger, selv sor en som unngår rosa. Hva slags garn er det mon tro?

    Lykke til med maratonuke, flytting er svære greier! :)

    SvarSlett
  10. Lækre farver! Og ja, det er altid skønt med et strikketøj, hvor man kan se, at der sker noget!

    SvarSlett
  11. Eg forstår ikkje korleis du får det til! Skulle ønske eg også kunne sette inn turbogiret iblant... Jaja, kanskje eg berre manglar strikketurbogenet? For det kan jammen gå fort i svingane her også, altså! ;)

    Du inspirerer i alle fall - som alltid! Takk!

    SvarSlett
  12. Skjønner ikke åssen du får tid!!! Nydelige farger! Tenkte nå snart at jeg skal begynne på halsen med din strikkeoppskrift, har kjøpt garn og allting.....:). Lykke til med flyttinga!

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.