27. oktober 2010

For stor og liten

For store
Calorimetry er jommen elastiske greier! Samme pannebånd passer stor....
og små
...og liten! (Passer er vel å ta hardt i på liten, men det sitter nå pent på.)
Jeg hadde strikket to i gave til barnehagebekjente, og da var det flere som kunne tenke seg. Og da en tilslutt turde spørre om jeg kunne strikke et, så gjorde jeg det. Jeg fikk testet nytt garn; Drops Ekstra Fin Merino, og likte bekjentskapet. Mykt og bouncy garn.
Brukte maskeantallet i oppskriften og 35 gram garn.

7 kommentarer:

  1. To fine jenter! Og fin calorimetry. Mykt og godt garn som nok egner seg tett på huden.

    SvarSlett
  2. Dette har jeg til gode å prøve; både oppskrift og garn. Ser flott ut begge!

    SvarSlett
  3. Nydelig! Calorimetry har vært på liste mi lenge, men ennå ikke kommet sålangt at jeg har fått gjort noe med å få laget den!

    SvarSlett
  4. Stor og liten var ordentlig sjarmerende med pannebåndene :)

    SvarSlett
  5. Dette er veldig gode pannebånd, har strikket flere av dem tidligere. Garnet er nok blitt en av mine favoritter, ungenes gensere blir strikket av slikt garn fordi det er så mykt og godt :)

    SvarSlett
  6. Disse er fine! Må prøve dette og en gang.

    SvarSlett
  7. Veldig greie pannebånd de der. Og så stor og fin jente hun har blitt. :)

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.