1. mai 2009

Monstermønster!

Monstermønster

I noen år har jeg hatt lyst på en merkelapp på tingene mine, et stort flagg som vifter DENNE HAR JEG LAGD OG JEG ER JOMMEN STOLT! og helst roper det diskret. Ha. Grunnen til at det har tatt så lang tid, er at jeg ikke ar klart å falle ned på hvordan designet skulle være, ideen satt fast i hodet, men klarte ikke komme ut på papiret.

Men et av mine monstre, et sjarmerende ett, har sugd seg fast og ville være med. Det ble altså ikke pirajaen som jeg har trodd før, men et smånaivt et. Cred skal gis til Marius som tilslutt hjalp meg med det tekniske, sånn at det som var i hodet kom ut på skjermen. Takker og bukker!

Merkelappene er bestilt fra minanamnband.se, vevd spesielt for meg. Kult! Firmaet anbefales på det varmeste, resultatet er bra.

Og nei, jeg kommer ikke til å starte storproduksjon og strikke for salg, det er ikke det merkelappene er til. Dette er mer et lite fingeravtrykk på mine ting, ting jeg lager min vri på eller lager fra skisse selv. Gleder meg til å bruke dem!


13 kommentarer:

  1. Ohhhh, kjempefine! Fantastisk at du fikk krafsa ideen ut av hodet og ned på tekstil!

    SvarSlett
  2. Flotte merkelapper! Ha en god helg!

    SvarSlett
  3. Supertøffe merkelapper, liker så godt at monsteret ditt virker så glad!!!

    SvarSlett
  4. De var jammen fine!! (Kjenner jeg blir litt misunnelig...)

    SvarSlett
  5. Så flotte!
    Ønsker deg god helg!

    SvarSlett
  6. Fantastiske merkelapper!

    SvarSlett
  7. Kjempefine merkelapper! Det blir sikkert kjempespennende å ta i bruk. En gang i fremtiden så håper jeg også på å anskaffe meg slike:)

    SvarSlett
  8. De er kjempefine, og veldig deg :)

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  10. Alferd lurer på om det er mulig å bestille en slik merkelapp til deressen sin?

    Dressen ble (selvsagt) brukt da han debuterte i sosieteten i anledning
    årets 1.mai lunsj - og komplimentene lot ikke vente på seg fra urbane
    hipsterfedre!

    SvarSlett
  11. Merkelapper er helt topp! Jeg har nå snart 500 stk, må jo ha i alle farger for å matche alt jeg lager... Men du verden som det motiverer til å lage mer!!!

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.