13. oktober 2007

To par paradoksvotter ferdige!

Takker for alle innspill om å strikke to høyrevotter til for å matche de to venstrevottene, men her er altså grunnen til at jeg ikke orker strikke flere; jeg hadde allerede strikket tre votter da den siste votten forsøkte seg på å bli venstrevridd. Og seks par votter av samme type? Nah!
Ett brunt og ett blått babyullnøste fra Rauma holdt til to par.

Litt frustrasjon har det vært underveis, innrømmer det. Ok, mye frustrasjon. Og litt knurring.

Nye votter til Amund? Jeg endte med å kjøpe et par på matbutikken til 24,90. Orker ikke strikke votter nå. Så får paradoksene vente ett år før de passer.

1 kommentar:

  1. Så fine de ble! Men skjønner at du har nok med to par, ja! Uglejakka ble også kjempefin.

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.