29. september 2007

Paradoksvotter trekvart ferdige!

Etter all banninga i forrige innlegg skulle en tro jeg kastet strikketøyet i veggen og bare surmulte, men tross alt er det greit å bli ferdig før en er altfor lei (eller glemmer hvor garnet ble avnår det er er på tide med vott nr to). Så nå er den minste størrelsen ferdig!
Vi rakk å teste dem på stranda. De er ... eh, litt store ennå. Men matcher parkdressen fint. Og Raumababylua (mønster fra 2006? Ingen som blir overrasket over at han har matchende genser? )

Jeg tilstår, jeg mangler en vott for å være ferdig med paradoksprosjektet for denne gang, og trolig blir den fullført i trass. Men akkurat nå ligger det Duogarn og Designclub.dk-mønster og lokker. Heia uglegenseren!

Paradoksvotter kjøpes feks på nettet ,. Barnestørrelsen(e) er laget ved å bruke et babyvottemønster for størrelsen og paradoksmønsteret for designet. Fake-paradoksvotter, men de er tross alt til husbruk. Jeg strikker ikke for salg.

1 kommentar:

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.