20. august 2007

Synålsstrikking

Farlig å shoppe i garnbutikker. Finner alltids noe utrolig nyttig jeg bare må ha. Denne lidelsen hadde strengt tatt vært dyrere hadde jeg hadde den samme trangen til å shoppe hver gang jeg var innom Hi-fi-pushere, så egentlig kan jeg bare klappe igjen, og puste lettet ut. Og shoppe litt til.

Idag fant jeg feks disse pinnene i str 1,5! DET er synålstørrelse det! Disse krever kraftig heiagjeng når i bruk, for det kommer til å gå saaaakte. Hurra! Ok, nok nerding nå.

Fremdeles ikke noe å vise frem; to av prosjektene er hemmelige, og alpakkagenserermene sniler seg fremover. Snile, snile.

1 kommentar:

  1. 1,5 mm? Finnes det?! wow.. det kunne eg ha tenkt meg å prøvd.. men det går sikkert litt sakte, ja.. har du kjøpt dei på vanlig garnbutikk?
    ser for meg at dei må fungere fint til kunststrikk, og sånn..

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.