26. april 2018

Tja



En ting er sikkert, denne genseren kommer ikke til å passe. 

Så kan jeg skrive en lang liste over mulige feilkilder og hva vi kan lære til neste gang (vi nevner strikkefasthet...) , men jeg trenger iallefall ikke være usikker på om genseren er stor nok. 

Starten av genseren har ligget i kurven i to års tid, mens juryen har vært ute til drøfting om jeg vil ha en tykk, svart genser. Garnet er superdeilig, det er Hexa, et garn som er mye lettere enn andre garn i sin tykkelse, så genseren hadde blitt varm, men ikke tung. 

En kan jo lure på hva juryen har drevet med i to år, for det er ikke så komplisert om jeg har lyst på genseren eller ikke. Hadde jeg hatt lyst på den, hadde den vært ferdig. Ok, jeg har litt lyst på, men tydeligvis ikke nok. 

Sånn, jury. Da kan dere gå hjem. Så kan vi sette ned en arbeidskomite som kan ta stilling til hva garnet skal brukes til istedet. Og kanskje et underutvalg som kan ta stilling til hvilken strikkefasthet vi skal gå for. 


2 kommentarer:

  1. ...faktisk kan du strikke to av garnet... eller en lang, lang jakke...
    eller kanskje en sovepose, da kan fortsette der :-)) synt, jeg kan ikke stå det, hvis det ikke virker... KLEM... God helg for deg.

    SvarSlett
  2. Litt skummelt innlegg, har nemlig lagt opp til genser i Hexa senest i går. Strikker derimot ovenfra og ned, så håper på å luke ut eventuelle feilkilder allerede der 😂

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.