6. juni 2016

Når strikketøyet blir skummelt



Strikketøy kan godt havne i skummel-kategorien. 

Det er spisse pinner som stikker ut på rare steder, det er masker som faller av pinnene, og det er pussig nok bare hyl og skrik og konfiskering av sakser om du skulle komme med forbedringsforslag og klippelyst. 

Ikke rart at nevøen testet strikketøyet som skummel kappe? 

Det går fremover med vepsejakka. Den er nå altfor stor for en toåring (jmfr bildet), og har fått på ermer og festet tråder. Den skal bare vokse litt i lengden når jeg får litt mer garn i posten, siden jeg vil ha jakka som lang jakke. Vepsen skal få fly, og trenger litt mer luft under vingene. 


5 kommentarer:

  1. Skummel kanskje, men fiiiiiin!!!

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott!
    En artig teknikk jeg blir fristet til å prøve ut.

    SvarSlett
  3. Flott som kappe også!

    Kanskje de andre vepsene blir skremt vekk av kjempen, så du kan sitte trygt ute med både saft og syltetøy på bordet i sommer? ;)

    SvarSlett
  4. Så tøft det blir! Har notert meg teknikken, den skal testes ut etter at mageboeren har flytta ut og jeg igjen får følelse i fingertuppene..

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.