9. september 2009

Vi beklager teknisk feil




Noen har kanskje stusset over at det mangler noen bilder i bloggen fra den siste tiden, men det jobbes i kulissene for å skaffe dem tilbake. I mellomtiden strikkes det videre på Viften, to ermer og 1 1/2 forstykke er i havn, nå mangler rygg og montering. Jeg prøver også rydde oss inn i nytt hjem, det er spennende å se hva vi har tatt med oss og hva som er glemt igjen. Ildfast form, feks. Av seks former er ingen kommet med. Men sekken med klær til Fretex har sneket seg med på lasset. 

2 kommentarer:

  1. Typisk! Kanskje du skal ta utfordringen fra Fretex/flyttehjelperene og sy om noen av de avlagte klærne? Redesign er jo kjempekult!

    Jeg syns forøvrig du høres ut som en meget aktiv høygravid (for det tror jeg du har blitt nå, jeg har jo lest om frøken September her...)! Skulle ikke forundre meg om den lille tulla blir født i en strikkekurv! Eller i en flyttepappeske, om hun er litt mindre heldig... Lykke til i alle fall!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til bildene kommer tilbake...

    Ha en flott uke!

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.