25. november 2007

Treleker

Vi var på julemarket idag sammen med mormor. (Dvs min mor, alle får plutselig nye titler når ny generasjon kommer til) Og vi kom hjem med denne! Fantastisk flott, god å holde i, triller bra, og kan trygt smakes på. Og kan fint dæljes i hodet med, takk for at du gjør meg oppmerksom på det, min sønn.

For sønnen spiller det liten rolle om det er plast eller tre, tradisjonsrikt eller siste greia fra Japan. Fordelen med å ha en ettåring er at jeg fremdeles kan bestemme hvilke leker vi kjøper, og da blir det endel tre. Vi raserte omtrent hele bilutstillingen på julemarkedet, men jeg fikk ryddet opp før vi dro, så poppis var bilene!

1 kommentar:

  1. Ja, men du kan trøste deg med at det man er vant med fra man er liten kommer man sannsynligvis tilbake til:-D

    Jeg er forsåvidt enig med deg i at treleker er beste greier!!

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.