24. august 2007

Mere shoppings, babybootees

Fordelen med å plutselig få et gavekort på Bokkilden.no var at da kunne jeg shoppe strikkebøker! Denne kom i posten idag, og jeg gikk ens ærend etter jobb for å hente den på posten. Både jeg og mamma har funnet noen favoritter, nå skal det strikkes til neste barnebarn (jepp, det kommer et i januar, men det har ikke jeg produsert). Mye stygge ting også, men når det er 50 design tilsammen, er det noen fine også. Så da kan jeg stryke den fra bøker på ønskelista, jeg har den jo! Boka heter 50 babybotees to knit og kan skaffes både fra bokkilden og amazon.com. Anbefales hvis du synes det å gi bort nusselige og tøffe sokker til baby er moro. Tar jo ikke allverdens med garn og tid heller.

Litt av det dumme med å kikke hva jeg skulle velge på bokkilden, var at jeg da fant endel andre bøker også, som ikke gavekortet dekket. Kremt. Og etterpå måtte jeg videre på Amazon.com fordi bokkilden var tom, og dollarkursen er lav for tiden. Viser frem når de kommer, men bøker er på vei fra USA!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.