13. mai 2007

Oversikt over alt garnet


Det kommer noe godt utav flytting. Jeg har nå ryddet i garnlageret mitt, muligens ikke så effektivt når vi flytter om to uker, men kjekt å pakke opp noe som er i orden, og ikke bare kaos. (Kaos blir det sikkert i de ti siste eskene, pakket i siste liten)
En ting har jeg lært; SPAR BANDEROLEN! Dersom du ikke gjør det allerede, slå deg hardt i hodet og lær leksa; det er pes å finne ut hva slags garn du har foran deg uten en stripe papir som hinter om hva. Men jeg klarte det (tror jeg). Uhorvelige mengder finull, masse tynn Alpakka fra DSA, mye Dale babyull, Rauma babyull, Nøstebarns askeladdengarn, Rauma Lammeull, Smartgarn fra Sandnes, bomull/lin fra Garnstudio, Mandarin petit, et ukjent garn kjøpt på husfliden en gang (rowan?) og en liten pose med effektgarn (egentlig fygarn i mitt hode, derfor liten pose).
What to do with all this? Amund kommer til å få noen ullbukser til barnehagebruk av babygarnet, men resten?

2 kommentarer:

  1. Hva med fisketeppe av finulla? Du flytter tross alt til sørlandet..
    http://www.flickr.com/search/?q=fish+blanket&m=text
    Syns dette er lekkert, ass! Se her også: http://strikkepinnerogandrepinner.blogspot.com/index.html

    SvarSlett
  2. Jeg har monteringsvegring, så det prosjektet utgår, gitt. Det var vel derfor jeg elsket dominostrikken, lite montering av lappene.

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.