3. mai 2007

Monstermønstret MeiTai

Da har symaskinen og jeg lagt bak oss gamle feider, og blitt venner igjen. Resultatet er en monstermønstret MeiTai , en bæresele som jeg bruker endel til å bære Amund i når vi ikke gidder ha med vogna.

Fornøyd med resultatet, selv om prøvekjøringen fortalte at jeg bør polstre skulderstroppene mere, og at panelet godt kunne være lenger. Gutten vokser jo! Neste prosjekt er sovehette til å klipse på, og der er jeg ennå i tenkeboksen. Kjekt å få den unna når den ikke er i bruk, og stroppene må være lange nok til å få tak i dem ved ryggbæring.

Skulderstroppene er 210 cm, og det er for langt for meg. Skal se hvor lange jeg trenger for tvisting på ryggen, så forkortes de nok. Hater å snuble i stroppene.


Detalj fra panelet; opprinnelig en monster-tskjorte fra Lindex, nå må vi kjøpe ny. Passet jo fint med røde stropper. Passasjeren ble lei av å posere, og så sitt snitt til å momse på mamsen når vi skulle ta enda ett bilde på strak arm. "Det smaker som kylling"- uttaler 9.måneders pjokk til NTB.

4 kommentarer:

  1. Hei.
    Vært å kikket på det flotte du har laga!
    Sant det er godt å bli venn med symaskinen?

    SvarSlett
  2. Skulle gjerne funnet en hyggelig symaskin å bli venner med jeg også, men inntil videre går det for hånd for min del...:-P

    hehe....

    Likte den mønsterpynten på bæreselen, veldig flotte saker du lager:-)

    SvarSlett
  3. Den er så kul - men det morsomste er å lese det du skriver. Hihi!

    SvarSlett
  4. Den var fin! Sei fra når du har perfeksjonert oppskrifta, så eg kan snylte...hehe

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.