23. mai 2011

Tusen takk!

handlaga2011
Det har vært superkjekt å åpne postkassa i det siste. Sønnen har gitt uttrykk for at det er blodig urettferdig, men han får vinne sin egen kåring på nett med fine premier.
Å vinne to kategorier hos håndlaga2011 gav mye fint i posten, jeg fikk gavekort på Eplabutikkene til sponsorene Elle Designs, Pink Foxes og Lin & Papir, samt hos ZN Design, Frikling og Blåbær. Gavekort var helt supert, jeg har da kunnet velge noe som passet til meg og familien, så det ble smykker, kosekanin, stoffer (ja, jeg HÅPER å kunne sy litt snart) vakker ullue, mansjettknapper, hekla alpakka/ull-bamselue, ja, det var utrolig stas!
TUSEN TAKK!

6 kommentarer:

  1. Ja hverdagene er fine, deilig!! Premier og tittel fortjener du og den fine bloggen din!!
    Så gratulerer igjen!!

    SvarSlett
  2. Åh, dei kaninene er jo berre superskjønne!! Forstår godt at guten din blir litt misunneleg...det blir jenta mi også, når eg stadig får pakkar i posten. Hehe - "vent til du blir stor, vennen min, så kan du også bruke opp alle pengane dine på fine nettbutikkar..." ;) Neida, så ille er det ikkje altså. Men du var verkeleg heldig med den premien! Og prisen var velfortent! :) Grattis, forresten!

    No har eg brukt bilda dine på bloggen min og lenka hit, så får vi håpe enda fleire damer oppdagar deg og entusiasmen og energien din! :)

    Ha det godt!
    Klem

    SvarSlett
  3. Koselig å velge premiene selv også:)

    SvarSlett
  4. Hei! Her var det utrolig mye fint, kjempefin blogg:-) Kom over deg helt tilfeldig, og legger meg til som følger!

    SvarSlett
  5. Livet kan vere urettferdig, og på eit eller anna tidspunkt må ungane lære dette. Får håpe det ikkje stikk så djupt.

    SvarSlett
  6. Tror egentlig også jeg ville være misundelig, hvis jeg var sønnen ;)

    Tillykke, tillykke!

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.