8. juni 2010

Best in show

karneval
Timeplanen viste karneval i barnehagen, de har valgt å heller ha det moro med utkledning ute i juni istedet for i mørke februar, så da måtte vi til å tenke kostyme hjemme.
Jeg vil være A! -proklamerte den bokstav- og tallinteresserte.
Jadda. Takk for den. Det kunne vært verre, han kunne ha lest Smileulls blogg om neshornkostymet til hennes sønn, men han skal ha for kreativt forslag i jungelen av Sabeltann og prinsesser.
Så vi fant pappkasse i kjelleren, saget hull til hode, bein og armer, og limte på ark til å tegne A på. Og tadaaa! En A.

12 kommentarer:

  1. genialt! Smart unge, ingenting å si på oppfinnsomheten, og slikt liker vi :)

    SvarSlett
  2. FANTASTISK!!!!
    Slike kostymer liker jeg ;)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Kuuulllll! Det enkle er ofte det beste :-)
    Kreativ pode du har :-)

    SvarSlett
  4. Kjempe stilig!!!

    SvarSlett
  5. Haha, stilig. Mangler ikke på fantasi her i gården iallefall ;)

    SvarSlett
  6. Eit kostyme heilt etter mitt hjarte :-)

    SvarSlett
  7. så faaaaaaantaaaaaastisk ide,jeg må nok le litt,tenk at de små kan finne på noe slikt:)herlig alder:)

    1000 takk for grtulasjonene

    SvarSlett
  8. Fantastisk og genialt.....og nyyyydelig unge!

    SvarSlett
  9. Herlig! Smart gutt, og flink kostymemaker!

    Det minte meg på da sønnen var fem år og skulle på karneval i barnehagen. Alle guttene skulle være Sabeltann, det var stort på den tiden, og vi hadde det nødvendige utstyr i heimen. Men på vei hjem fra barnehagen dagen før dagen, kom plutselig poden på at han skulle fortelle meg at de hadde fått beskjed om at de IKKE fikk være Sabeltann likevel, det ble for voldelig med så mange sjørøvere på ett brett. Men hva ville han være da? Jo, ekorn! Så i løpet av kvelden måtte mor frihåndssy ekornkostyme. Etter foto i leksikon (pre-PC-tidsalder). Det ble merkelig nok en suksess, og kostymet har siden vært på vandring hos slekt og venner og deltatt i utallige karneval. Akk ja - barna er vår største glede, det er helt sikkert!
    Ha en fin onsdag!

    SvarSlett
  10. Haha, den eneste i sitt slag!

    SvarSlett
  11. Herlig! Elsker det simpelthen! Slike unger vil vi og ha! Foreldregenene dine vet jeg ikke om vi har blitt tildelt, men man kan jo haape!

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.