17. mars 2008

Påskekyllingen

Påskekyllingen

Imens jeg holder dere på pinebenken for kattegensermonteringa (har nå sydd maskinsømmene og sydd i ett erme, men er ikke heeelt fornøyd ennå) så ønsker sønnen god påske i påskekyllinggenseren sin, strikket i Askeladen totråds merinoull, rullegenseroppskriften fra Nøstebarn. Den ligger som ekstragenser i barnehagen, så jeg hadde nesten glemt at vi hadde den. (Da har man kanskje for mange ullgensere?)

God påske! Skal jobbe tirsdag og onsdag, men så er det frem med strikketøyet!

4 kommentarer:

  1. Så fin den ble med kylling på! Flott gutt også.

    Kjenner igjen det med å ha for mange gensre ja, jeg måtte bremse antallet til Klumpen min. De skal jo helst rekke å bruke dem også....

    SvarSlett
  2. Utruleg søt kylling (og modell sjølvsagt!)

    SvarSlett
  3. Så søt gutt!
    Så fint det ble med kylling på.
    Takk for titten, du har en herlig og inspirerende blogg

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.