20. oktober 2017

Trrrrekning!



Det er fredag!

Og trekning!

Og lenge til jul, så den som vinner rekker fint å strikke i tide. Puh!

Rett på sak:

Gratulerer til

Jeg blir stadig frista til å kjøpe julegenser på Fretex, men akrylen har holdt meg fra det så langt. Så denne boka vil jeg gjerne vinne!
 
og siden det er fredag og jeg faktisk fikk en bok til å gi bort, og en bok til meg selv, så drar jeg på og trekker en vinner til:
 
Det så ut som en koselig bok. Tror egentlig at jentene mine hadde brukt snømanngenser hele vinteren om de kunne. Så jeg vil gjerne være med i trekningen.
 
 
Ta kontakt på meretemonster@gmail.com,så jeg har noe adresse å sende til.
 
God helg!
 
 

1 kommentar:

  1. Oi - så kult! Kjempelenge siden jeg har vinni noe. Tusen takk! Adressa mi har du vel, Merete. God helg videre!

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.