23. august 2017

Hverdagsglamour

20170822_193347

Hverdagen banket på døra.

Med seg under armen hadde den lekseplaner, spilletimelogistikk, middagshandlelister, dugnadstimeliste, regninger, SFOtimeplan og kremtet forsiktig at jeg burde tenke på at snart kom høsten, og da var det kanskje like greit å tenke litt på det? Ferien er over og vekkerklokka bråker igjen.

Så da tenkte jeg litt på at høsten snart kom. Sendte alle mail om logistikk hit og dit, betalte regninger,  leste lekseplaner og la på bind på skolebøker og prøvde ikke banne til vekkerklokka.

Og fant frem litt hverdagsglamour med silkemohairgarn. Det kan godt starte mykt med fluff. Silkemohair som kan gi en lett, varm omfavnelse av en genser, så kan de tykkere genserne vente til høsten slår til med regn og drit. Men først, fluff. Jeg vil ha en myk overgang fra sommer til sensommer og så til høst. Gjerne med litt myke skyer på.

Genseren er Kajsas sweater fra Vaskavullaknit. Garnet er Tilia fra Filcolana, kjøpt hos 123knit.

2 kommentarer:

  1. Så nydelig garn og fine farger. Jeg synes de kom mer til sin rett på ditt bilde enn på bildene til designeren. Hvilken størrelse strikker du i? Og ja, hverdagen, den krever jammen sitt. Viktig å huske å ta vitaminer, og å strikke litt hver dag. ;-)

    SvarSlett
  2. Veldig fine farger, og jeg regner med at du ble ferdig forrige dagen. Gleder meg til å se den ferdige versjonen, og det er bare en ting å gjøre med restegarnet. ;)

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.