27. juni 2017

28 er det nye 32

2017-06-27_09-17-38

Å telle til hundre er småskolepensum.

Hvorfor er det da så innmari vanskelig å klare å telle til 32?
Hvorfor i alle dager fant jeg ut at det sikkert var nok med 28 masker på venstre hånd, når høyre hånd fikk gleden av 32 masker?

Hva skjedde et sted mellom 28 og 32?

Forsvant målet?

Tenkte jeg at det fikk være godt nok, og bare gi jernet med det jeg hadde?

Var 4 masker til helt uoppnåelig?

Hadde jeg glemt at jeg har fem fingre på hånda, og at det er en fordel å få plass til alle inni votten?

Kan jeg ikke telle, eller?


Nytt forsøk kommer. Nå med samme maskeantall på hver hånd.

3 kommentarer:

  1. He he! Ikke godt å si hva som skjedde. Kanskje logikken tok seg en liten sommerferie? :)

    SvarSlett
  2. Høres veldig kjent ut. Jeg må alltid telle maskene mange ganger - kommer på en eller annen merkelig måte til ulike tall flere ganger før jeg "lander" på rett tall :)

    SvarSlett
  3. Slikt skjer selv den beste innimellom;) (var nemlig ikke så helt ukjent...)

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.