29. januar 2015

Modelloppdrag

IMG_2418

Moi: -Skal jeg strikke Nancykofta til deg, så havner du på strikkebloggen min, sånn bare så du er advart!
Randi: -Så lenge jeg får ha buksa på, vi trenger ikke gjenta stuntet til mannen din... 


Takk til Randi som stiller opp på bilde! Det er noe helt annet å se kofta på ei kul dame, enn på en kleshenger i garderoben i kveldsmørket. Og siden det er ennå mørkt når vi kommer og går fra arbeid, så ble det bilde inne på arbeid, midt mellom kosttilskudd og tranflasker. (Tilbud har vi og for tiden, hilsen jobben min)

Særs kledelig til dama som valgte fargene selv, petrolvarianten med okerstjerner er annerledes enn fargene i mønsteret, og det er moro å ha en som ikke alle andre har.


17 kommentarer:

  1. Lekker sammensetning av farger!

    SvarSlett
  2. Jeg er så enig med deg. Strikkeplagg gjør seg best på. I dag var jeg på besøk til ei lita frøken som hadde på en rillejakke jeg har strikket til henne. Plagget var virkelig tusen gang finere på enn når det hang på en henger. Kofta du har strikket passet veldig bra til mottakeren ser jeg. Kjempe tøffe farger.

    SvarSlett
  3. Ja det var ei flott jakke i veldig fine farger:))

    SvarSlett
  4. Dette var ein fresk variant av Nancykofta!! Heldige kollegaen din, fargene passa flott til henne!!

    SvarSlett
  5. Haha, måtte le av utsagnet fra kollegaen! Nydelig kofte og knakende godt fargevalg, perfekt til henne!

    SvarSlett
  6. Fin dame med flott jakke! Matcher nesten tranflaskene!

    SvarSlett
  7. Flotte farger!!! Har også sansen for litt andre farger enn de aller vanligste. Kjempe fin jakke!!

    SvarSlett
  8. Superfin! Du er dyktig altså!

    SvarSlett
  9. Flott jakke! En skikkelig vitamininnsprøytning å bli møtt av et sånt smil også :)

    SvarSlett
  10. Alldeles nydelig! Har selv strikka en slik og brukt den veldig mye!

    SvarSlett
  11. Lekker jakke :) modelloppdrag må til når en får slikt et vakkert plagg :)

    SvarSlett
  12. Den kofta ble så fin! Og den gjør seg helt klart mye bedre på en blid modell, enn på en kleshenger;)

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.