21. desember 2014

Bling, bling!

Godt det er flere enn meg som synes bling på ull er moro! Jeg skulle gjerne sendt paljetter og glitret opp tilværelsen til alle førtifem som bidro, men denne gangen var det bare en vi gjorde stas på. 


Untitled



Og det var .... trommevirvel.... 


Ja takk ��

Gratulerer, Kristine! Send en mail til meretemonster (alfakrøll) gmail.com med adressen din, så skal jeg komme meg innom Posten med en liten konvolutt. 

GOD SOLSNU alle sammen! For vintermørkependleren er dagen lenge etterlengtet, det er godt å vite at det fra nå av blir lysere. Vi har fått snø til jul, så det er blitt mye lysere bare det. Hurra! 


1 kommentar:

  1. Åh så gøy da!!! Jeg vinner sjelden noe, og jeg leste med stor interesse innlegget der du har sydd paljetter på vottene dine, eller strengt tatt var det vel din nydelige frøken 5 som viste frem de vottene. Jeg går tibake dit, leterfinner og stiller det spørsmålet som nå brenner på tungen.. :-)

    Igjen, Tusen Takk, jeg har sendt mail til deg på den adressen du oppga, og siden jeg ikke har fått den tilbake, regner jeg med den fant veien fra Bergen til Nesna. ♡♡

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.