21. oktober 2014

Varme i en pakke



577 gram med ymse luer, votter og en jakke ble pakket ned og sendt avgårde til Juleflyet-aksjonen. 

Julefly? Tovrange samler inn strikk som skal sendes til Tallin, hun sender avgårde alt ca 25.november, så det nærmer seg i tid. 

Mer om juleflyaksjonen kan du lese her; http://tovrange.blogspot.no/p/strikk-til-juleflyet.html


Og jo flere, jo varmere! Har du lyst til å strikke til barn, eller har overskudd i skuffer og skap av strikk, så er det kjekt å bidra. Bare ta kontakt via tovranges innlegg over, så får du adresse å sende til . 






4 kommentarer:

  1. Takk for på minnelsen , tenkte å bidra med noen luer. Skal sende utfordringen videre til en venninne så tenker jeg det blir et par å sende nedover:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for pakke (og for innlegg på bloggen)! :D Den kom fram i dag, postmannen hadde til og med klart å skvise den ned i postkassen vår, han må ha jobbet litt der (jeg sleit med å få den utav igjen)!

    SvarSlett
  3. Det er så positivt å få muligheten til å hjelpe til på denne måten. Selv strikket jeg en del til en hjelpesending til Ukraina, og nå samler jeg varme klær til Frelsesarmeen. Gir en god følelse å kunne hjelpe andre litt.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Så utruleg flott tiltak! Skal så absolutt ta ein titt i "ferdigstrikk-kassen"! :)

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.